گنگ بودن مجموع مقادیر تابع زتای ریمان

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

ناحیه های خالی از صفر تابع زتای ریمان

هدف از این پایان نامه، بررسی ناحیه های خالی از صفر تابع زتای ریمان و تاثیر آن در توزیع اعداد اول می باشد. در این بررسی بیشترین توجه به ناحیه خالی از صفر بدست آمده از روش وینوگرادوف کروبوف است.

15 صفحه اول

مطالعه قسمت موهومی صفرهای نابدیهی تابع زتای ریمان

تابع زتای ریمان برای و به صورت تعریف می شود. در سال ‎ریمان مقاله ای در ارتباط با تابع فوق تالیف کرد و در آن تابع زتا را به کل صفحه مختلط بجز قطبی ساده در با مانده 1، ‎گسترش تحلیلی داد‎. قرار می دهیم که اولین مقدار قسمت موهومی صفر تابع ‎ است ، و قسمت های موهومی صفرهای نابدیهی تابع زتا در نیم صفحه بالا باشد به طوریکه ترتیب صعود مقادیر موهومی رعایت شده باشد.

گنگ بودن q-تعمیم زتای 2 و بعضی از سری های لامبرت

در این پایان نامه q-تعمیم تابع زتای ریمان را در نقاط صحیح و مثبت تعریف می کنیم. که با توجه به کار اخیر اِسمِ و وان آشه، با استفاده از تقریب پاده-هرمیت و q-چند جمله ای های کوچک ژاکوبی تقریب گویای مناسبی برای q-تعمیم زتای 2 بدست می آوریم. جایی که در آن q=1/p که p یک عدد صحیح بزرگتر از یک است. با استفاده از این تقریب گنگی q-تعمیم زتای 2 را اثبات می کنیم و کران بالایی برای اندازه ی گنگی آن بدست می...

15 صفحه اول

درباره ی اندازه های تصادفی متقارن و همگرایی مجموع های تصادفی ریمان و ریمان- استیل یس

در رساله، ابتدا به مفهوم اندازه ی تصادفی متقارن می پردازیم و نتایجی جدید در ارتباط با آن به دست می آوریم. سپس در راستای بررسی همگرایی مجموع های تصادفی ریمان به انتگرال برای یک تابع حقیقی، به تصادفی سازی دنباله ی افرازهایی که مجموع تصادفی ریمان بر آن پایه تعریف می شود، می پردازیم و بدین ترتیب، گامی بیشتر در تصادفی سازی مجموع یاد شده برمی داریم. در ادامه مفهوم مجموع تصادفی ریمان را که تاکنون روی ...

15 صفحه اول

مروری بر فرضیه ریمان و تعمیم های آن، نتایج و شرط های معادل

در این پایان نامه، ابتدا به بررسی ویژگی های تحلیلی تابع زتای ریمان و معادلات تابعی شامل این تابع می پردازیم، سپس فرضیه ریمان در مورد صفرهای این تابع و برخی گزاره های معادل با این فرضیه که تا کنون مطرح شده اند را بیان می کنیم آن گاه مقدماتی از نظریه جبری اعداد و تابع زتای ددکیند ارائه می نماییم. در پایان به ارائه مقدماتی از نظریه خمهای بیضوی پرداخته و به تحلیل تابع زتای خم بیضوی می پردازیم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شهرکرد - دانشکده علوم پایه

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023